خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷
خانه » آموزش » آموزش مراقبه و مدیتیشن
آموزش مراقبه و مدیتیشن

آموزش مراقبه و مدیتیشن

بعد از نظر سنجی از دوستان در کانال تلگرام ما , قرار شد یک مطلب آموزشی قرار دهیم و بنده آموزش مراقبه و مدیتیشن رو براتون قرار دادم .

این روش یکی از بهترین روش هاست و شما تمرین مکرر میتوانید تاثیر آن را ببینید .

در یک اتاق نیمه تاریک و تنها بروید .

بعد روی زمین به صورت طاق باز دراز بکشید .

( طاق باز یعنی کمر رو به زمین و صورت به‌ سمت سقف باشد )

در این حالت پاها را یکم بیشتر از عرض شانه باز بگذارید و دستها هم از بدن فاصله داشته باشد .

چشمها بصورت نیمه باز باشند و نوک انگشتان پارو نگاه کنید .

تا حد امکان بدن رو شل کنید و منقبض نکنید .

در جلسات اول شخص باید سعی بکنه بدنش هیچ نوع حرکتی نداشته باشد.

بعد از آن باید جلوی تیکهای بدن گرفته شود که این مسأله با تمرکز و سعی در کنترل فعالیت بدن عملی است .

اشتراک گذاری مطلب
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

تمامی مطالب و مقالات و اموزش های سایت محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع مشکل شرعی دارد - طراحی شده توسط پارس تمز